Life will smile for you, It's true

Tja!
Äntligen är stallchefsveckan över, lämnade idag över ansvaret och helvetet till våra kära vänner.
Sen var det bara att pimpa om och åka till skolan för att ÄNTLIGEN få ha normala lektioner. Kändes som folk kollade lite snett på mig och Emilia när vi pimpat om från att ha varit sletna en hel vecka till värsta bombnedslagen. Ja folk stirrade helt enkelt för att vi var så jäkla snygga, eller hur?! Ja så måste det vara.
Jag och Emilia filosoferade på en sak i helgen. Det är hur det kommer bli efter studenten. Vilka personer kommer man hålla kontakten med, och vilka kommer man typ aldrig höra av ifrån nått mer? Vi alla har ju ändå gått tillsammans i 3 år men det är skrattretande hur lite egentligen vi vet om varandra. Och skrattretande hur lite vi egentligen umgåtts mer än på skolan.  Fast egentligen tycker jag det känns som en del bara vill hålla det så, ja alltså som kompis på skolan, en professionell klasskompis nivå. Aldrig att man hittar på något tillsammans, man har ju försökt men de flesta drar sig alltid ut. Nej men fan vad positiv jag låter alltså, men fan det är ju så det är, det kan man inte förneka.
Men ja, jag och Emilia "Räckmackan" Hansson ska i alla fall på Falsterbo i sommar. Ja om jag inte får grovaste sommarjobbet då, men det är ju inte så troligt efter Fredriks "pep-talk" idag på samhället.
btw, jag red ju Gullefjun i helgen! :)
jag var bara tvungen att säga det
PUSS!

Kommentarer
Postat av: mimmi

woho! Då ses vi på falsterbo ;D Ska ni campa? :D:D

2010-02-14 @ 16:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0