Snö och sönderstressad

Hallå!
Sitter här och har nyss skrivit klart en engelskauppgift. Jag blir helt sönderstressad, så mycket det är i skolan nu alltså. Det är inte bara det med skolan utan allt känns bara allmänt jobbigt. Alla kurser som måste fixas, alla inlämningsuppgifter, alla prov, allt som har med PA och träning att göra, stress inför beach 2010, studentresan..., allt som har med studenten att göra, pengaproblem, studentklänning, sommarjobb, lumpen, vad händer som ska hända sen, sommaren, ja typ allt, man ska ju försöka klämma in fritiden där i mellan också. Gud jag blir helt kall bara jag tänker på allt, fan jag orkar inte. Jag vill bara gömma mig under täcket och aldrig mer komma ut därifrån, haha.
Det är så härligt att det är snöoväder och vi ska till stallet imorgon hela förmiddagen och som grädden på moset ska vi till simhallen på idrott B, FYFAN! Imorgon = PISSDAGEN med stårt P!
Jag vill bort härifrån, chilla & festa! Fan, jag ska utomlands efter studenten. Så är det bara.
Punkt.
Gooooodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0