Utmattad

Hejsan!
Var iväg och åkte slalom idag på Idrott B, var borta hela dan så missade en del lektioner. Vilket både är skönt men inte så jäkla bra alltså. Har så himla mycket i skolan nu alltså. Men det var roligt att åka slalom i alla fall, var ju ett tag sedan jag gjorde det nu. Det var jäkligt lama backar men man kan ju ha roligt ändå! Körde lite störtlopp och hoppade lite, åkte tillsammans med Towe och Josefin Karlsson, det var mycket trevligt. Vi ägde ju ut alla såklart, haha.
Jag blir bara så utmattad på allt här nu alltså. Allt som har med studentresan att göra, seriöst alltså. Detta kommer aldrig gå ihop. Hittat nån nått bra finns det alltid någonting som inte stämmer för någon. Jag pallar inte... Har lagt ner så mycket tid som jag borde lagt på skolarbete i stället att leta efter en bra resa. Jag har pusslat allt man kunnat för att få ihop det på ett billigt sätt. Hittade en resa som skulle gå på under 3000 kr med resa, boende, transfer från och till flyg och gudning av staden. Men what the heck vad ska man göra liksom. Någonstans må man ju åka i alla fall. Sen så är det ju så himla mycket i skolan. Sen grädden på moset är ju att man har råkat ut för en sån förkylning också, jag säger bara TUMMEN UPP TILL DET!
Jag var ju stencool idag när jag såg ut som en turist från Stockholm som aldrig sett ett par skidor förut, hihi. No offense.
Nej nu är PH slut, det är så spännande nu. Så mycket som händer. Men vad jag ville komma fram till, jo det var att jag ska ta och slagga nu alltså.
HA DET BRA, AUF WIEDERSEHN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0