Ikea och ny mobil

Idag har hela dagen spenderats utanför huset. Först var vi och lunchade på IKEA, där vi även fann lite nödvändigheter till mitt rum. Sen drog vi till Vällingby centrum och införskaffade mig en ny mobil, inget märkvärdigt men bättre än den jag har nu. Tog också och köpte oss en McFlurry Marängswiss, det klår dock inte hemmagjord för den är sååååå mycket godare.
Är väl tänkt att jag ska övningsköra ikväll också, sen så ska vi också kolla på Avatar hoppas jag, om mamma och Olle orkar. Hoppas på det för jag har velat se den filmen så länge nu.
Min Peace&Love vattenflaska och armband, hehe :)
Ps. Glöm inte dricka vatten i värmen! Själv hinkar jag i mig 30 l om dan ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: SOPHIIIIIIA

SÅ BRUN OCH FIN DU ÄR JOHANNNNI :) SAKNAR DIG

2010-07-05 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0