Peace and love

Då var man hemma igen, äntligen! Har ju varit iväg på Peace and Love och jobbat som funktionär, barroddare. Dem två första dagarna var hur chill som helst. Sista dagen var superstressig men rolig, vi var ju ett jäkligt bra team också (nästan alla av oss)! Jobbade till klockan fyra på söndag morgon. Det som sög var att alla artister jag ville se spelade när jag jobbade. Fick i alla fall se Europe och dem var ju faktiskt redigt bra!
Bodde på Lugna campingen och det var jäkligt chill, inte så smutsigt och jävligt som det var på vanliga! Det som var bra med att bo där var ju att man fick sömn om man ville, man slapp på i smuts och få tältet nersprutat med öl, det fanns tvål på bajamajorna och dem var fräschare där! Sen så fick man vara på vanliga hur mycket man ville. Så om jag skulle åka igen skulle jag inte tveka på att välja lugna igen, men då med ett par kompisar istället för att åka själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0