LLORET DE MAR

Tjenare!
Man kan ju säga att det var ett tag sedan jag skrev här, det beror ju på att jag och Josefin har befunnit oss i Lloret de mar den senaste veckan. Det har varit en av de absolut bästa veckorna i mitt liv frånsett lite drama som hände där.
Veckan har bestått av att sola, bada, festa, äta och chilla. Ni vet sånt som man gör utomlands. Det har verkligen varit hur kul som helst och man har träffat många nya och trevliga människor.
Jag vet inte hur jag ska kunna utrycka mig riktigt om hur underbart det var eftersom både kameran och mobilen blev stulen så jag har INGENTING som bevis på det. Det var verkligen jävligt surt och så deprimerande. Men det var bara att ta och rycka upp sig igen. Har man gjort något dumt så har man, går inte att ta tillbaka tyvärr. Får väl ta och köpa en ny kamera när man tjänat ihop lite stålar.
Får ta och berätta mer ingående i ett nytt inlägg för jag ska sova!
GODNATT och sov jäkligt gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0