nervös!

Sitter just nu och lyssnar på Green Day, jag tror jag har återfunnit min kärlek alltså :), förstår varför jag var helt besatt av detta bandet förut. Dem är helt makalösa, riktiga konstnärer när det kommer till musik! Det är fan helt sanslöst att jag och Emilia kommer stå där om 72 timmar helt berusade av lycka efter en fantastisk konsert!
Seriöst, jag blir nervös bara jag tänker på det!

Det är dessutom inte allt, jag tar ju för fasiken studenten om en vecka, nu flyger fjärilarna verkligen omkring vill jag lova. iiiiiiiiiiiiih! HELT MAKALÖST!

Nej men nu må jag sova snart, ska upp tidigt de två närmaste dagarna så behöver i alla fall en timmas sömn :)

HA DET GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0