Peace and love

Nu har jag ångest igen! Jag vill inte åka på Peace! Seriöst, jag ska ju åka helt själv och jag kommer väl aldrig hitta någon/några att hänga med såhär sent som på onsdagen. Fan också, vad har jag gett mig in på egentligen? Plus att jag ligger här i sängen med datorn, när jag egentligen borde packa.. Men okej, jag ska ta mig igenom dessa dagar, jag skiter i om jag inte träffar någon att hänga med, jag kan klara mig själv! Jag fokuserar på mitt funktionärsjobb och skiter i allt annat, det låter bra. Sen åker jag hem till Jämtland i några dagar för att träffa min bästa vän. Efter det är det väl bara ner till Stockholm igen och övningsköra..
Nu ska jag kika på ett avsnitt av Vampire Diaries.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0