Fredag

Sitter här med min brända tunga sen jag drack varm choklad och försöker pussla ihop en playlist till imorgon. Tills när jag och Emilia ska åka bil till Kungsbacka och festa, då kan det ju behövas lite partymusic. Sen funderar jag på vad i helsike jag ska ha på mig?! Det är ju en hemmafest så något som är soft men ändå snyggt liksom. Det tåls att funderas på alltså.
Red min lilla häst Qalle Bus idag då. Eller min och min men har han som min nu på individuellt val. Han är en liten buse och unghäst så han är ju inte helt lätt. Men han gick väl ändå hyfsat idag, ska bli kul att se om vi utvecklas tillsammans nu då :)
Skimmeln är Kick Off sen så har vi lilla Qallis

Kommentarer
Postat av: a

Kika gärna in min blogg om du har tid och lust! :)

2010-03-21 @ 21:18:44
URL: http://moreofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0