"Jag trodde du var en skyltdocka!"

Måste berätta om något fult som hände igår. Jag följde med Charlotte på skolan och sedan kollade vi på en teater: "Flugornas herre", bra men så dryg så vi inte orkade se hela. Men det var inte det jag ville berätta om utan det var den lilla händelsen på H&M lite senare.
Jag stog väl kanske still någon liten sekund där inne och så helt plötsligt kommer det fram en liten unge med sin mamma och ungen utbrister högt: "Jag trodde att du var en skyltdocka!"
Mamman skrattar och ler och säger "Haha, det var ju i alla fall något positivt!"
Och jag, ja vad gör jag. Jag står och ser ut som ett fån och ler lite men vet inte riktigt vad jag ska säga.
Sen kollar jag på Charlotte och Fia och brister i skratt. Ja det var faktiskt rätt kul detta, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0