Monday morning

Nyss käkat frulle och satt igång en tvättmaskin. Ska väl dra på mig ridkläder och cykla till stallet snart. Hade tänkt att hinna göra klart åt Khartoum och rida honom innan jag cyklar till skolan. Sjukt drygt med bara stallet i två veckor nu, hatar verkligen stallet på skolan fyfan!
Senare ikväll så drar jag och Jossi till solarieöarna! Alla andra drar ju utomlands och vi vill också bli pepparkakor! Man vill ju inte se ut som en blekfis på studenten heller. På tal om studenten, så ska jag nog hämta min klänning idag. Jag har börjat tvivla på den, illa.. Det känns som den kommer vara skitful och nääe, fan också. Aldrig kan man bli nöjd.
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0