Svärord och annat skit

Hallå!
Vad har hänt den senaste tiden? I onsdags var jag och Matilda på studentfest och hade bad taste när det gällde klädvalet ;) Igår så hade jag en mysig kväll med Josefin, Jessica och Mimmi. Vi var till MAX och käkade och snackade, sen hade vi först väldigt roligt inne på Willys - när de stängde drog vi över till Maxi och hade lite kul :)
Idag har jag redovisat om Selle Francais inför klassen, sen så har jag ridit Qalle. Det gick så jävla pissdåligt idag, jag har inte varit med om något liknande! Det var som att rida en helt annan häst, pinsam som man är börja man böla. Men jag är så jävla dålig förlorare, så om något inte går som jag vill så rasar allt verkligen. Men jag blir så förbannad eftersom han var så fruktansvärt fin att rida igår, han var en klocka i skänkelvikningarna och idag fick jag inte till en enda, helvete säger jag bara, självklart att det bara ska gå dåligt när jag rider lektion och alla ser också!
Jag är även så jävla förbannad på denna skolan! Det går inte att beskriva hur mycket hat jag känner för denna skolan! :) Jag har verkligen fått så jävla mycket skit som jag inte förtjänar! OCH VAD I HELVETE KAN JAG GÖRA ÅT DET??? VA? Nej precis, inte ett jävla skit! Det är bara att svälja.. Men hur ***** kul är det att det handlar om mitt betyg, kommer säkert få IG eller G bara i det ämnet och jag VET att jag förtjänar mer där!
Man kan ju också tycka att det är kul att bli backstabbad i ryggen av en vän, som säkert har satt dit en bara för att rädda sitt eget skinn. Tack ! Verkligen ..
okej.. nu blev det ett väldigt förbannat inlägg med massa svärord.. ni behöver inte läsa, men jag måste skriva av mig någonstans.
så kan man vakna efter en vild kväll på forum.. bara en parentes
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0