Flyttat till K1

Nu har man flyttat från Livgardet till K1, så nu ska vi så smått börja med hästutbildningen  som vi sen kommer varva med vapen och fältutbildningen. K1 ligger vid Stockholm Stadion på Östermalm, inte långt från T-centralen. Tycker det är både positivt och negativt med flytten. Har även varit gruppchef nu i veckan, tycker det har varit relativt roligt faktiskt och jag tror att det gick rätt bra ändå. Var även meningen att jag skulle ut i fredags och igår också för den delen. Men jag var lite för optimistisk och trodde jag skulle kunna ha högklackat men det tyckte inte min tass om alls så jag pallade inte och åkte till K1 och sov i stället. Igår åkte jag hit ut till mamma och då bjöds det på glögg och pepparkakor sen var det gäster här och käkade middag igår. Så det har alltså varit en lugn helg, men jag undrar när jag kan använda klackar igen, faaaan pallar inte med detta alltså. Känner mig värsta handikappad, jag kan inte träna så som jag vill, jag kan inte ens gå ut och festa. Ingen konditionsträning, ingen intervallträning, kan inte ge allt i lumpen.. Jag blir så less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0