Första veckan avklarad

Nu har jag avklarat första veckan i lumpen. Det har varit kul, jag har träffat många härliga människor och ser verkligen fram emot dessa 11 månader! Det har ju varit rätt hårt också kan jag säga. Första dagen körde vi lite BRAK. Vi körde armhävningar på asfalten som var iskall, lite isig och blöt, det var helt galet jobbigt.
Sen har vi gjort BEEP-testet en gång och hämtat ut vapen. Sen i förrgår sprang vi en liten runda med full stridsutrustning (vapen, hjälm, kängor, stridsväst, skyddsväst och kläder) helt galet jobbigt! Vi fick höra att vi ska springa 2 km på under 12.30 min, fattar ni hur galet det är eller?!
Jag ska köpa en ny digitalkamera så fort jag får pengar så jag kan ta rediga bilder ifrån lumpen, tills dess får jag beskriva så gott jag kan hur det är. En lite tråkig sak är dock att jag fortfarande har jätteont i insidan av båda benen, det blir ju inte bättre av ansträngningen i det militära. Jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bättre, det har ju varit såhär sen slutet av september och det har snarare blivit värre inte bättre. Ska dock köpa mig ett par gelsulor och kanske något stödjande för benen. Sen måste jag nog se till att få röntga benen så jag får se vad det är, för om det forsätter såhär kan det bli kroniskt, om det inte redan är det.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0