5 kilometer

Nu har jag kommit hem efter 5 kilometersrunda. Den gick ändå förvånansvärt bra att springa, hade ändå ett bra grundtempo. Så jag är nöjd, fast mina benhinnor är nog inte nöjda, hade ont i dem hela rundan och fortfarande, illa. Men vad ska man göra liksom. Missade både lunch och mellanmål vilket inte var bra, så dricker en smoothie med rått ägg, havregryn, bär , linfrön och yoghurt nu.

Har även bestämt oss för att åka dit någon gång i veckan med, men då ska vi gå 1,5 mil extrem, tänkte att jag skulle gå med packning, det kan ju vara rätt bra träning inför lumpen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

det är riktigt bra att öva det innan. vi marscherade grymt mkt med packning de första veckorna. Det är tufft när packningen väger lika mkt som en själv. åååh är så avis på dig att du ska rycka in.

2010-10-10 @ 18:10:08
URL: http://skamdensomgersig.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Nää, det är inget jobb som kommer gå bra i framtiden. De lägger ner överallt så det är inte aktuellt! :)) Jag har haft min tid i de gröna kläderna och det är jag glad för! :) Njut som bara den!

2010-10-10 @ 18:33:23
URL: http://skamdensomgersig.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Duktigt! Jag borde oxå ta tag i träningen igen..

2010-10-10 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0