Booring!

Har kört näst sista dagen på Jillians dvd level 3 idag! Så bara en dag kvar nu, puuuh! Det är ju fett jobbigt men jag känner mig minsann starkare, körde alla armhävningarna på fötterna nu, wiie. Sen ska jag nog cykla några km nu varje dag eftersom mina ben aldrig blir bättre, köra lite random powerwalks och till sist ska jag springa 5 km rundan igen innan jag rycker in.
Är så jäkla less på att bo här hemma nu så jag håller på och avlider, jag vill rycka in i lumpen NU, och göra något vettigt med mitt liv. Som tur rycker jag ju in på måndag, jag längtar som en galning! Hoppas verkligen Charlotte och Alex åker ner till Stockholm till helgen också, så får man något att göra på halloween också. Har nog bestämt mig för att åka hem till Jämtland de flesta helgerna jag är ledig, för här pallar jag inte vara, är ju som en polsk hemhjälp här och jag har fan ingen lust och springa runt och städa efter alla andra som grisar ner när man inte ens är hemma! Ska nog sätta upp den här i köket:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0