Just idag är jag stark

Tjenare!
Kände för att bara slappa hela dagen men jag hade ju inte gått 10 000 steg så då kände jag att jag var tvungen att vandra lite till. Tänkte ändå skita i det eftersom min kropp var rätt slö. Men då sa jag till mig själv "du ska rycka in i lumpen, och du ska fan vara jävligt förberedd!" Det var min lilla morot till att slänga på mig väskan och knata ut som värsta mongot, men kom minsann upp i mina steg, det enda som räknas. he he
MEN! Jag har en fråga.. När man ska vila ifrån träningen, betyder det att man inte får gå sina 10 000 steg då heller?

jag saknar min kamera :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan inte bara hänga på stegen utan det hänger även på pulsen.

2010-10-04 @ 23:47:24
Postat av: mimmi

du ser farlig ut på bilden ;)

2010-10-05 @ 12:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0