Nu är jag depp alltså

Idag är en deppdag! Seriöst jag tränar som en galning, äter hälsosamt, jag har ju förfan gett upp sånt som jag älskar. Seriöst, jag äter typ aldrig godis, kakor, pasta, bröd, you name it längre. MEN! Jag ser då fan inga resultat typ! Har väl gått ner lite men fan benen och röven ser ut som förut. Fan jag blir så jävla ledsen, ibland har jag bara lust att ge upp, som idag. Jag tänker liksom - vad är det för mening jag kommer ju ändå aldrig se några resultat. MEN! Det tänker jag inte göra den här gången, jag är bättre än så.
Men allvarligt, va i helvete gör jag för fel??? Jag tränar ju fan asmycket, jag käkar var tredje timme, försöker lägga mig i hyfsad tid, äter hälsosamt. Så mycket jag förändrat min livsstil så förväntar man sig fan resultat!
Jag är arg, arg på att livet är så förbannat orättvisst, att visa kan fan sitta och trycka i sig godis, pizza och vettefan allt och ändå se ut som victorias secret modeller. Jag är arg på att sånna som bara sitter på röven och ser snygga ut får allt serverat på ett fucking silverfat! Själv har man ju ingenting, jag har inget jobb, ingen kropp, inga kläder, inget liv, inga vänner just här, ser ut som en fucking kossa. Ja vi kan ju säga att självförtroendet är på botten idag.
Fan jag orkar inte.....

Kommentarer
Postat av: SOPHIAAAA

Ge inte upp JOhanni , du är as duktig det är bara att kämpa på , och jag tror nog att det är mer skillnad än vad du kan se. Man blir bilnd av sig själv typ , skulle jag se dig så lovar jag att jag skulle se skillnad , tycker ju allt att jag kan skymta början till rutor på bilden längre ned ;) du är as duktig som kämpar, riktigt imponerad :D BÄST !! <3

2010-10-01 @ 10:50:58
Postat av: Karin

hehe tror inte det är nån skillnad.. flaskan kostade 1000 kr:)

hoppas du har en fin fredag:)

2010-10-01 @ 13:13:41
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0