Över 20 000

Japp då har man vandrat 1,5 mil i extrem terräng med packning nu också. Mina axlar mår ju inte så bra nu, hehe. Men seriöst, jag fattar inte hur man ska palla att springa där? Jag skojar inte när jag säger att det var extrem terräng, det var helt sjuuuukt! Stog att det var en av Stockholmst extremaste löpsträckor. Har satt upp ett mål att jag ska springa den rundan inom ett år, men jag vet inte riktigt.. Är inte sådär übersugen på det nu alltså.
bjuur på en mongobild. nu har man också kört näst sista dan med Jillian på level 2 också, gött. Över 20 000 steg idag, det är inte fy skam! :D

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Oh, började med Jillian idag! :D

2010-10-14 @ 21:59:28
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0