Så tom på ord

Har tränat 1 gång idag, det får nog räcka för idag annars går väl benhinnorna av eller nått, he he... Fan! Jag är så jäkla tom på ord, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är så mycket man vill få ur sig men ändå inte. Kul att jag typ nästan jämt börjar med att skriva att jag har tränat, men det är ju det jag gör om dagarna nu. Det finns just inte så mycket annat att göra.
Hade förresten fått ett brev av försvarsmakten där de skrev att det var bra att ta några ridlektioner innan man rycker in så man kan lite grunder, tyckte det var lite kul ja. Då kom jag och tänka på hur jäkla mycket jag saknar hästarna, jag saknar lilla Qalle Bus hur mycket som helst! Det är den lilla fuxen på bilden, enda bilden jag har på honom :(
Nej, nu ska jag ut och promenera i finvere! Sen blir det till att laga till en riktigt god måltid, vad sägs om tomat och ostsoppa? Kan det vara något måntro. Sen en kul grej, mormor och Christer kommer på fredag, jag längtar. Saknar dem så mycket! Blir nog att jag följer med dem ner en sväng också efter helgen, wiie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men alltså åker du med dom ner MÅSTE du komma till kungsbacka!!!!

2010-10-11 @ 15:50:28
Postat av: Linda

Fan, härligt att någon annans dagar också bara består av träning! Du ligger ju verkligen i. Har du något mål?



Min motivering är att titta på The pussycat dolls musikvideos.. Jag vet hur det låter, men seriöst..EN titt på tjejerna med deras slimmade kroppar och man vill aldrig mer äta godis.



(Nej, du känner inte mig! Haha)

2010-10-11 @ 20:20:55
URL: http://goastray.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad utgick du ifrån? :D Rent kroppsmässigt eller fysisk kondition.



Det låter som en smart idé. Härligt att du ska göra lumpen! U go girl.



Hahah, men satan.. Vet du vad jag har tänkt på? Om topmodeltjejerna får träna under tiden av programmet.. Hur ska de annars hålla sig smala? Det får man dock aldrig se! Vad tror du?

2010-10-11 @ 21:28:50
URL: http://goastray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0