Saker jag stör mig på just nu!

  • Folk som  köper inredningstidningar men inte använder dem på rätt sätt, tror dem att huset ska inreda sig själv eller? Tror dem att huset ska städa sig själv??? Fett irriterande!
  • Folk som köper träningstidningar hur mycket som helst men inte gör ett smack, antagligen tror dem att man blir vältränad bara av att läsa artiklarna, jag säger: NO PAIN, NO GAIN!
  • Min mobil som låter mig veta att folk har försökt nå mig hela dagen, på kvällen när jag ringer någon, den är ju för faaan helt jävla värdelös skiten.
  • Folk som spelar efterblivna, -vaah? är det här till mig?, -får jag ta en gång till? (ex. från när jag lagat mat..)
  • tvapparater och dvder, jag kan fan inte sätta på dvden nere i vardagsrummet och det stör jag mig sjukt mycket på!
  • Tröga och efterblivna facebookstatusar, nej vi vill inte höra om hela ditt liv i en status, skaffa en blogg, eller förresten gör inte det.
  • Jag stör mig också på att folk redan har börjat att pakta ihop sig inför inrycket på måndag, hallå chilla, jag blir stressad men jag vill fan inte börja gruppera mig innan jag träffat alla, palla det.
  • När saker ligger överallt och jag snubblar på dem --> din mamma jobbar inte här!
  • Studentreklamerna på NRJ och The Voice, snälla, sluta!
  • När man hälsar på någon och ler och denne inte hälsar tillbaka och ser sur ut - hallå wtf är problemet?!
  • När det kommer nya människor till en fest och så hälsar dem inte, speciellt dessa som kommer dit och inte ens hälsar på ägaren av huset - visa respekt för fan!
  • Sen stör jag mig också på att det är så FÖRBANNAT kallt ute, fan ska flytta från detta landet så fort jag får chansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0