tja

sitter ner och pausar nu, är lite less. hoppas jag hittar nån hyfsat billig biljett så jag kan följa med en sväng till uddevalla, fett less på stockholm nu. sen är jag lite konfunderad, jag har nu fått för mig att jag har fått stressfaktur på mina ben, eftersom det inte har blivit nått bättre, då kan det ta 6-8 veckor att blir bra, sånt har jag inte tid med! fuck om det är nått sånt, då dör jag, jag måste träna! så är det bara.
nu ska jag forsätta vara depp eftersom jag måste vila mina ben, blir antagligen ingen milen innan lumpen då.. så jag ska fördriva tiden med att skriva ihop en vild lista på vad jag ska göra och uppleva innan jag är 25, hehe.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOMSI till mig =) perfekt att komma nu jue, då kan du vila benen, supa så du blir trött på sprit. Och rida så du minns hur man gjorde=)

2010-10-16 @ 16:17:55
Postat av: Josefin

Älskar sminkningen :)

2010-10-16 @ 22:41:56
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!

ha en br söndag!

kram

2010-10-17 @ 13:50:30
URL: http://nilpau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0