Fallin' apart

Jag vet inte vad jag ska skriva eller vad riktigt. Men jag måste få skriva nått någonstans då väljer jag att göra det här.. Just nu är det inte bra, det är inte bra alls. Fan, jag har ingen aning hur jag ska uttrycka mig utan att skriva fel saker som jag kommer att ångra. Men jag har ju ingen just att prata med nu och jag måste få ut lite ur mig nu. Just nu orkar jag inte med lumpen, jag står knappt ut med tanken att bo i Sverige ett helt år till, ja vi säger Sverige.. Så fort jag har muckat så ska jag dra utomlands om jag inte fastnar vid tanken på att göra utlandstjänst förstås. För så det är nu, det pallar jag fan inte med. Guud, fan vad skönt att åka hem till Östersund imorron, hem till någon som lyssnar och bryr sig. Jag har alltid velat flytta ifrån Östersund, just nu vill jag bara flytta hem igen.. äääääh fan också.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

När du har gjort klart lumpen kommer jag stå med mina saker färdig packade på arlanda och vänta på att vi ska åka. Du och jag Hanna. Vi ska ha så jävla kul tillsammans, känna äntligen får du och jag åka tillsammans. Om vi inte redan gör det i vinter.

Glöm utlandstjänst, jag lider redan att du ska göra lumpen så.

Imorgon när du kommer ska vi mysa och prata en massa. Tur att alex tränar 5 till 8 typ, så vi får vara ensamma ;) hiih. Puss på dig min favorit <3

2010-09-15 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0