Idol - inte för rullstolsbundna?

Någonting som gjorde mig förbannad idag var när dem skickade hem Frida Östergren i Idol, hon som var rullstolsbunden. Dem skickade hem henne och lät ett stort antal som klantat sig varenda gång i slutaudition stanna kvar. Anledningen var..?.. att hon inte hade utvecklats. Men KOM IGEN! Det där var en jädrigt dålig ursäkt! Nej men det är okej att utvecklas åt andra hållet eller? Att sjunga så falskt som det bara går, det verkar funka skitbra.
Nej, mig lurar ni inte. Jag är övertygad om att dem skickade hem henne för att ja - hon var rullstolsbunden. Man hörde ju för fan att hon sjöng bättre än många av dem de lät stanna kvar, det kan vem som helst som har öronen på rätt ställe höra. Jag gillar idoljuryn jättemycket men det där var bara så lågt av dem. Frida förtjänade att vara kvar, mer än många andra som de lät stanna kvar. Inte okej någonstans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur.. har spanat in deras bloggar nu på morgonen också:p

2010-09-23 @ 10:18:51
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Caroline

jag håller helt och hållet med dig på den punkten. Jättetrist att hon åkte ut, hon var verkligen superduktig!

2010-09-24 @ 17:15:44
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0