Påsklov

Idag är det skärtorsdag och snart är mitt påsklov över. Det har inte riktigt blivit ett påsklov som jag hade tänkt mig men men. Matilda kom i måndags för att hälsa på mig och se hur livet i Östersund och bondelandet är. Tråkigt bara att det inte var säsong och att jämtland inte ville visa sig från sin bästa sida men det har varit trevligt ändå. Igår var vi ut på olearys där var det kanske inget jättedrag men vi hade kul ändå och sov på vandrarhemmet gästen som ligger i multichallenge hallen. Det var ju fett random att göra det i ösd men det var ett trevligt vandrarhem i alla fall :). Sen idag har vi bara chillat i city, lyssnat på Patriks combo och käkat thaimat, trevligt trevligt. Vi kom även på några punkter att skriva på våran "att göra innan vi dör" lista, nice! Bokat hemresa till sthlm också, blir first class på söndag morgon, hej frukost och sköna säten :) Sen hej lumpen och hej kungsängen på tisdag. Sen vecka 18 är det gruppstrid skarpt, det kommer bli galet men kul!
-
Veckans horoskop, på ett sätt känns det som att det stämmer för en gångs skull..:

Har du någonsin inte sett fram emot en händelse för att sedan upptäcka att du faktiskt hade riktigt roligt?   Att förväntningarna skiljer sig från verkligheten den här veckan är inget ovanligt och även om veckan får en något trist start ljusnar det under påskhelgen. Venus sätter dig i kontakt med människor som lyfter ditt humör, eventuella missförstånd reds ut och en lång resa närmar sig…

 

-

Får se när man besöker jämtlandet igen då, just nu vet jag inte det är mkt nu de närmaste veckorna. Vi ska ju dra nån tallinresa nån helg, sen ska jag nån helg och hälsa på min kära mormor och ska försöka få nån helg att besöka Emilia, det hade varit kul! Det finns så många personer man saknar, så tråkigt att det är så långt till alla bara, alla mina vänner är ju verkligen spridda land och rike runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0