Längesen

Hejhej!
Gud vad längesen det var jag skrev i den här bloggen nu.
Det har hänt mycket.
Jag har muckat, jag har varit på resa till Spanien. Jag har flyttat till Gustavsberg.
Plus att jag håller på och söker jobb, varit på en del intervjuer, hoppas att det går vägen snart.
Igår var vi ut eftersom Svante fyllde år. Jag och Marre drog och mötte upp dem på Sjätte Tunnan för att sedan dra vidare till Amba. Självklart springer jag in i en dörr och får världens bula i pannan, INTE snyggt. Sen gick det bara utför. Eftersom vi var sena gällde inte gästlistan längre så vi fick betala in oss, vilket är hutlöst dyrt! Efter mycket dansande så ska vi hämta ut våra jackor, då är min halsduk och mitt bankomatkort borta.
Jag är så LESS på Sverige nu alltså, det är fan nästan bara otrevliga människor i det här landet, det är svinigt jävla dyrt att gå ut och sen att handla på krogen, varför ska man betala för att hänga in grejer om dem ändå bara tappar bort det?! Sen ska vi inte snacka om bartendrarna, först får man vänta hur länge som helst, sen är dem otrevliga, dem vet inte vad det är för nått man beställer och då måste man förklara för dem och sen gör dem fel i slutändan ändå.. Ja igår var dagen jag bestämde att jag ska köra på bartenderutbildningen och jag SKA flytta ifrån Sverige i framtiden.
Bjuder på en snygg bild, hehe, för att lätta upp stämningen lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0