Projekt: Hot body

Hello! Jag har nyss suttit med vibratone på magen och låren medan jag kollade på tvn.
Jag måsta verkligen kämpa nu om man ska hinna få en killerbody till sommaren, inte säkert man lyckas men det är ju målet. Och jag tror inte heller vibratone kan ge mig det men använder det som ett litet komplement. Har tränat de senaste dagarna i alla fall, varierar powerwalk, löpning, jordan workout, plus andra övningar. 

Hur som helst har jag tänkt att ta en springtur snart och sen ska jag lägga till övningar för benen och jobba med hantlar en stund. Nu j'vlar :)

 

Tchüss!

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

hoppas du har en jättebra dag :)

2009-04-11 @ 17:30:03
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0