Dagens träning

Ja då har man tränat idag då, duktig jag känner mig, eh nej det gör jag ju inte. Jag måste ju äta nyttigare om det ska ge resultat men mamma har inte så mkt mat hemma, så jag får be pappa handla bra mat när jag kommer hem. Anyway, jag körde The Jordan Workout idag, rätt så jobbigt om jag får säga det själv. Får hoppas att det kommer ge resultat nurå! Ska försöka lägga upp ett träningsschema och ett matschema på vad jag ska äta också så kanske det blir lite lättare att hålla sig inom ramarna.

Dem delarna jag vill ska slimmas på min kropp är många.. Först och främst vill jag slimma låren, rumpan, benen överhuvudtaget, magen ofcourse och ansiktet. Det kommer inte bli lätt så jag får nog börja kämpa lite. Ska leta upp en diet som passar mig och köra på.

Nu sitter jag bara och tänker på allt det dåliga och det är ju verkligen inte bra för självförtroendet så jag ska följa Tyra Banks råd att varje dag kolla mig i spegeln och fokusera på något jag tycker om med mig själv. Man hittar en ny sak varje månad och efter 1 år så har man i alla fall 12 saker man gillar med sig själv. Just nu fokuserar jag på min rygg, den gillar jag faktiskt :)

Nah, nu ska jag ta och söka runt på internet efter en "healthy diet".

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0