Diet

Jag har nu kollar runt på lite dieter, försökte ju hitta någon som kan passa mig. Har kommit fram till att det antingen blir 6-dagarsdieten eller 5-dagarsdieten.  Jag vill så gärna komma i form till sommaren nu  och då får man ibland ta till med drastiska metoder, näråå.. Dem 2 dieterna verkar inte så hemska faktiskt.

6-dagarsdieten:
Den går ut på att man kan minska 5kg på 6 dagar! En väldigt strikt diet som bara ska vara i just 6 dagar annars kan det bli farligt. Pallar inte skriva mer :P

5-dagarsdieten som även kallas för Fuskardieten:
Här ska man gå på en strikt diet på vardagarna sedan får man frossa i vad man vill på helgerna! Låter ju inte alltför dåligt nej.

Om inte någon av dessa fungerar eller jag inte riktigt pallar med någon mer finns det måånga fler. Det finns säkert också en diet som håller på att arbetas fram i skrivande stund..

Det räcker ju inte bara att dieta om jag vill ha en killerbody så jag får ta och börja träna ordentligt också, plus att forsätta nyttigt efter det att man dietat.
Ja nu får vi se när jag ska sätta igång med någon av de, men det får ta och bli snart!

Puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0