Dagens träning

Hallåhallå!
Jag tyckte att jag kände mig helt okej i benen idag så jag bestämde mig för att köra intervallträning, bad choice. När jag var klar hade jag så fucking ont i benhinnorna (tror jag) så att jag bara ville lipa alltså. Så när jag kom hem tog jag mig en voltarentablett och smorde in med voltaren, käkade lunch. Sen tog jag och tränade igenom level 2 på Jillians program, jag är nog inte så snäll som jag borde vara mot mina ben, men jag måste ju faktiskt i alla fall träna träningsdvden varje dag. Men nu måste jag faktiskt ut och powerwalka ihop mina steg, jag vet, jag får skylla mig själv, men man måste ju få klaga lite nånstans i alla fall! :)
Snart slutar det väl såhär, haha, okej, inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0