Löprunda

Var ute och sprang en runda idag, blev lite över 4 km. Är ändå stolt över mig själv att jag orkade hela vägen då jag inte har den bästa kondisen, plus att det där med löpning inte riktigt är min grej. Jag springer mest bara för att få konditionen till lumpen, för att förändra min kropp att jag gott kunnat göra annat. Är mer för intervallträning i så fall men man måste ju variera sig lite.
Är några gubbar här som håller på och installerar en värmepump. Stängt av vattnet har dem gjort också, vilket är väldigt irriterande. Väntar på att dem ska dra hem nån gång så jag kan köra igång med LEVEL 2 med Jillian.


Kommentarer
Postat av: Sandra Marinoni

heej! tyvärr så vann du inte designutlottningen. men, om du ändå vill ha designen jag lottade ut så kan du köpa den för 100kr (vill du göra ändringar i färg osv kan du göra det för en extra slant).



take care :)

/Sandra

2010-10-07 @ 14:51:47
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0