Träningsschema för kommande vecka

Träningsschema 13-19 sep - fokus på styrketräning
Måndag:
¤Morgon - Powerwalk på ca: 30 min
¤Eftermiddag - Styrketräning i lekparken, uppvärmning före (rask promenad + lätt jogg)
¤Kväll - Promenad
Tisdag:
¤Morgon - Powerwalk 45 min
¤Eftermiddag - Styrka --> mage, uppvärmning ca: 30 min kondition
¤Kväll - Promenad
Onsdag:
¤Morgon - Promenad ca: 30 min
¤ Eftermiddag - Styrketräning --> ben & rumpa, uppvärmning hopprep
¤Kväll - Promenad
Torsdag:
¤Morgon - Promenad ca: 30 min
¤Eftermiddag - Powerwalk 1 tim + 5 tone it up övningar
¤Kväll - Promenad
Fredag:
¤Morgon - Powerwalk 30-45 min
¤Eftermiddag - Styrketräning --> armar
Lördag:
¤Morgon - Promenad
¤Eftermiddag - Promenad - 5 tone it upp övningar
¤Kväll - Promenad
Söndag:
¤Morgon - Powerwalk ca: 45 min
¤Eftermiddag - Kreativ styrketräning utomhus
¤Kväll - Promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0