Träningsschema

Träningsschema 6-12 sep - fokusering på intervaller
Måndag:
¤Morgon - Powerwalk ca: 30 min
¤Eftermiddag - Intervaller 30 sek sprint, 2 min gå X 7 set
-Walking lunges with kickback, Plie Squat, Squat Jacks, Toe Touches 20x3 set
¤Kväll - Promenad ca: 30 min
Tisdag:
¤Morgon - Intervaller i trappor X 10 reps. upp och ner (Springa upp och ner ca: 30 sek - vila - osv..)
- Jump Squat, Toe Touches, Split Squat, Curtsy Lunge 20x3 set
¤Eftermiddag/kväll - Promenad, halvtempo 45-60 min
Onsdag:
¤Morgon - Powerwalk 45-60 min
¤Eftermiddag - Cykelintervalller i 30 min
- Tone it up 5 övningar
¤Kväll - Promenad ca:30 min
Torsdag:
¤Morgon - Powerwalk ca: 30 min
¤Eftermiddag -Intervaller 30 sek sprint, 2 min gå X 8 set.
-Tummy tuck witch kickback, 2 min ab workout, V-sists, Jumping Crunches, Side Plank 20x3 set
¤Kväll - Promenad ca: 30 min
Fredag:
¤Morgon - Intervaller i trappor X 10 reps. upp och ner
¤Eftermiddag - 5 Tone it up övningar för armar och rygg
¤Kväll - Promenad ca: 45 min
Lördag:
¤Morgon - Promenad 30 min
¤Eftermiddag - Powerwalk 1 tim
- Tone it up övningar för överkroppen 20x3 set
¤Kväll - Promenad 30 min
Söndag:
¤Morgon - Promenad 30 min
¤Eftermiddag - Intervaller: 2 min gå 2 min jogg.... sen 2 min jogg 2 min spring.. ca: 30-45 min
- Spiderman pushups, Plank Jacks, Bicep Curls, Butt Lifts, Plie Squat 20x3 set
¤Kväll - Promenad 30--> min
Mina förebilder som ger mig grym inspiration!
Blir intervaller hela veckan! Ska satsa på styrketräning ännu nästa vecka. Nu j*vlar! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

alltså det där låter inte riktigt friskt. Visst är bra att träna. Men inte så där mycket och varje dag.

Nån vilodag ska man ju ha.

2010-09-06 @ 23:13:31
Postat av: Johanna

på lördagen vilar jag typ, anser inte att det är särskilt jobbigt att vara ute och gå, sen lär jag inte köra så hårt på onsdag med cykeln heller :) men visst gjorde kanske ett lite extremt schema..

2010-09-06 @ 23:37:54
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0